עיצוב פנים לדירות

עיצוב פנים לדירות


לתת ליצירתיות לפרוץ החוצה. ולהיכנס פנימה.

מרבית המשפחות בישראל מתגוררות בדירות. דירות גדולות, קטנות, בינוניות בגדלן. דירה זה הכל: משפחה. זוגיות. פרנסה. נוחות. אסתטיקה. חיים. אהבה.

 

כשהדיוק מדבר, היצירתיות מזמרת

כמעצבת פנים, דירות מוציאות ממני יצירתיות מיוחדת במינה. למה דווקא דירות? כיון שדירות – אפילו הגדולות שבהן – מצריכות עיצוב מאד פונקציונלי ו”חוסך מקום”. בניגוד לבתים פרטיים עם מרתפים, עליות גג ומחסנים, במרבית הדירות אין שטח רב לאחסון. אבל רוב המשפחות זקוקות לשטח אחסון רב. אז איך פותרים את זה? בעזרת עיצוב פנים, כמובן.

כשמדובר בדירות, יש לעבוד במקסימום עדינות ורגישות. כל תוספת או הזזה יכולים בקלות לבוא על חשבון דבר מה קיים, החיוני גם הוא למרקם הבית. עיצוב פנים איכותי מצליח לשלב בין הפונקציונלי לבין האסתטי. ישנם בעלי דירות שזקוקים לחלל משרדי בדירה. חלקן רוצים חדר משחקים לילדים. מקלחת ושירותים נוספים. נישת בילוי. בין אם מדובר בקירות גבס, בנישות, בנגרות או בחיפוי, לכל צורך פונקציונלי ניתן להתאים חליפה יפה.

 

מי זקוק לעיצוב פנים?

מרבית לקוחותיי בתחום עיצוב הדירות הן רוכשי דירות חדשות או דירות יד-שנייה, שרוצים שהבית שלהם יתאים במדויק לצרכים ולרצונות האישיים שלהם. במקביל, אני מעצבת גם עבור דיירים ותיקים שמתחשק להם לחדש את הדירה אחרי שנים רבות, וגם עבור בעלי דירות שרוצים לעצב דירות המיועדות להשכרה.

 

היכרות תחילה

בשלב הראשון, ניפגש אצלכם בדירה לשיחת היכרות. נעשה סיבוב בדירה, ולאחר מכן נתפנה לשוחח על הצרכים, הרצונות והחלומות שלכם. נשאף להבין כיצד ניתן לאפשר לאנרגיה לזרום באופן מיטבי בין חדרי הבית.

 

כששאיפות הופכות לתכניות

נתחיל לתרגם שאיפות למעשים. לאחר שאבין את הצרכים שלכם ואפנים את טעמכם האסתטי, ולאחר שאתוודע למסגרת התקציבית, אכין מספר סקיצות לחלוקת הדירה. לאחר שנבחר את הסקיצה המתאימה ביותר, אכין את תכניות הביצוע השונות לקבלן: חשמל, מטבח, שירותים, צנרת, ריצוף ועוד.

 

העבודה בעיצומה

בזמן שהקבלנים עובדים במרץ בחדרי הדירה, נלך יחדיו לבחור חומרי גמר שונים: ריצוף, כלים סניטריים, גופי תאורה, ריהוט ועוד. במקביל, אדאג לבקר באתר השיפוץ על בסיס קבוע, לסייר בשטח עם הקבלן הראשי ולהתעדכן בקצב וברמת העבודה.

 

הדירה מוכנה

העבודה הסתיימה. אתם נכנסים לדירה החדשה שלכם. מביטים סביב. מביטים אחד בשניה. החיוכים מתרחבים. אני לצדכם, מביטה בחלל הדירה בעיניים שמחות. בחרתי במקצוע שלי בזכות רגעים כגון אלו. רגעים של שמחה. של אפשרויות והתחלות חדשות.

רוצים לעצב את דירתכם? יש לכם שאלות? שוחחו איתי. אני זמינה עבורכם ב-054-5552095

וגם ב-nadine17693@gmail.com.